»Če bo tudi za dijake plačljivo, se postavlja vprašanje, kako bodo to zmogli dijaki iz socialno ogroženih družin, ali to pomeni, da bodo imeli omejen dostop do šolanja, ker si ne bodo mogli privoščiti teh testov.«
»Za nami je težko leto, najhuje je bilo to, da jim je bil otežen dostop do pomoči zaradi pomanjkanja svetovalnih delavcev.«
»Nimamo več motivacije za šolo, vzgojili smo se v nezaupljive robote.«
»V tem obdobju smo se naučili, da gremo sami čez svoje težave. Zdi se mi, da smo se vzgojili v robote, ki bodo težko zaupali drugim.«
»Načeloma je vse potekalo tako kot lani. Letos smo morali sicer imeti maske, a to naj ne bi bila prevelika težava.«
»Dileme so nenehne, kar pri dijakih povzroča stres in slabša njihovo duševno zdravje, svoje pa doda tudi premalo športne dejavnosti.«
»Hkrati pa vseeno poudarjamo, da mora biti cepljenje izvedeno čim prej in da se zagotovi, da dijaki ne bodo imeli med pisanjem nepotrebnih stranskih učinkov.«
»Malo več kot polovica vseh dijakov se želi vrniti v šole, medtem ko si 45 odstotkov dijakov ne želi vračanja.«
»Izobraževanje na daljavo ni primerljivo s tistim v šoli, kakovost je zelo vprašljiva, na vsaki šoli poteka drugače, dijaki so v veliki meri odvisni sami od sebe, medtem ko so na drugi šoli vodeni skozi celoten proces, tudi dostopnost do gradiv je še vedno nepopolna.«
»V preteklih mesecih smo namreč jasne načrte in bolj temeljite smernice na tem področju pogrešali.«
»Virus ni prizadel samo javnega življenja, ampak tudi izobraževanje. Situacija je nova tudi za profesorje, zato pozivam dijake, naj profesorjem pomagajo, če imajo ideje, kako izboljšati pouk. Samo s skupnimi močmi lahko naredimo izobraževanje primerljivo.«
»Situacija je za vse nova, skrajno neugodna in težka, še posebej za letošnje maturante.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju